
قلبم اسیره .....چشماتو نبند و حالمو بد نکنخواهش قلب شکستمو رد نکنحالا که دل به هوای تو بستمومسیر این دلِ عاشقو سد نکنحالا که قلب من آلتِ دستتههمه ی ترسم از چشمای مستتهحالتِ رقصِ موهات و عطر تنتدلمو کشته گلم دیگه بسِتههر چی که عشقه توئه غرورِ منهغمِ تو غربتِ سوت و کورِ منهبا اینکه نیستی ولی همین یادِ تونفسِ جاده ی بی عبورِ منهبیا بخاطرِ اون همه خاطرهبیا بخاطرِ تک تکِ لحظه هامبودنِ با تو رهاییه قلبمهاز غم و غصه و هق هقِ بیصدامسرگردون نکن منو لای ابرای تیرهنپرس تورو چرا یادم نمیرههر جا برم آخه قلبم...
ادامه مطلب