نگام کن، نگام کن که نگاهه تو دلِ دنیا رو میبره
صدام کن، صدام کن که نمیتونه دل از عشقِ تو بگذره
رهام کن، رهام کن از کنایه های این دور و زمونه تو
بمون که، بمون که جونِ من بنده به جونه تو
نفس تو ، تویی که قفلِ این دلو شکستو
میدونم که میشه دل به حرفای تو بستو
کی از تو میتونه بهتر این عشقو بسازه
توو قلبم که بی تو عالمِ سوز و گدازه
میترسم ، میترسم که صدامو غم بگیره
یه دردی دلامونو بخواد از هم بگیره
به حدی بذار دستاتو محکمتر بگیرم
تا اینکه بدونم هرگز از یادت نمیرم
به سردی بجز من با همه تا کن عزیزم
منی که از هر عشقی بجز تو می گریزم
نباشی توو این دنیا نمیخوام که بمونم
همونی که خوبیتو قسم خوردم به جونم
هواتو خودم دارم دل و جونم براتو
فدای اون دو چشمونِ سیاتو
برای تو اگه میمیره قلبم
ببین چه حالِ خوبی داره با تو
ترانه سرا...حمیدشیخی
۰۹۳۶۸۵۸۵۴۹۵
(خریدوسفارش ترانه)ترانه سرا حمیدشیخی...
ما را در سایت (خریدوسفارش ترانه)ترانه سرا حمیدشیخی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 64 تاريخ: شنبه 31 تير 1402 ساعت: 1:46