صدام کن تا از این کابوس پاشم
نمیخوام دیگه پلکامو ببندم
مثه دیوونه ها با رفتنِ تو
به اون خوش باوریهامون بخندم
تومیری باتمومه خاطراتت
دچارهق هق وسردردمیشم
تمامِ خونه رو ماتم میگیره
میدونم ازخیالت ترد میشم
تاآرامش نگیرم هیچ سازی
برای قلب من شادی نداره
یه زندونی که باحکم ابدتا
نهایت فکرآزادی نداره
نگاهم میکنی وخلوت ازعشق
دلت آماده ی خونه تکونی
خداحافظ ولی تا وقت رفتن
نگاهت میکنم شایدنتونی
تومیری ومنم ازپابیفتم
سراغه هیچ درمونی نمیرم
منوازحال وروزت باخبرکن
شایدیک لحظه آرامش بگیرم
من اینقدرگریه های سرد دارم
که بارونه زمستونی نداره
دلم میمیره واسه اون کسی که
میخوادش جونمو از تن دراره
نبایدجای من باشی که دنیات
مثل آوارشه وقت نیازت
همونی که دلت میخواست باشه
برای هیچه این دنیاببازت
نگاهم کن تاپلکامو نبندم
که میری لااقل بیدار باشم
با اینکه ختم خوشبختیمو دیدم
نمیتونم ازت بیزار باشم
ترانه سرا...حمیدشیخی
۰۹۳۶۸۵۸۵۴۹۵
(خریدوسفارش ترانه)ترانه سرا حمیدشیخی...
ما را در سایت (خریدوسفارش ترانه)ترانه سرا حمیدشیخی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 46 تاريخ: شنبه 31 تير 1402 ساعت: 1:46